Article illustration
Новини

Як «ІКЕА» продає новинку

МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ, журнал 21 readers Add to bookmark0 Remove from bookmark0

      Компанія «IKEA» оригінально просуває  на ринок свій продукт - крісло, яке отримало назву Harry.

      Виробник вирішив привернути увагу покупців до новинки оригінальною рекламною кампанією. «Вільний і доступний», - гласить слоган нового продукту шведського виробника, розрахований на жінок, які в більшості випадків вибирають меблі для придбання чоловіками. «Не турбуйтеся, пані. Гаррі не пропаде з ринку. Ми обіцяємо», - заспокоїли представники компанії в коментарі до реклами крісла, вартість якого - 65 доларів.

      Відомо, що крісло з’явилося у продажу cаме того числа, коли британський принц Гаррі одружився з Меган Маркл.