Article illustration
Новини

Ванна розширює свій функціонал

МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ, журнал 44 readers Add to bookmark0 Remove from bookmark0

      Найбільш приватне, інтимне місце будь-якого житла – це, звичайно, ванна кімната. І, треба сказати, найбільш революційне місце з точки зору оновлення інтерєрів. Помітно пішла на спад мода нашпиговувати  ванну неймовірними новинками, перетворюючи її з місця для релаксації в кімнату «з освоєння нових технологій».

       Сьогодні людина в пошуку спокою, в контрасті з активним соціальним життям, радше схильна трансформувати ванну кімнату в миле гніздо, гібридне місце, що поєднує в собі елементи вітальні, приватної бібліотеки, кабінету, спальні й, власне, ванній одночасно: в простір тільки для себе.

        Виробник оперативно відгукнувся на таку трансформацію споживчого попиту: меблі для ванних все більше нагадують меблі для вітальні, а м’які крісла й підлогові лампи входять в неї логічними елементами. У такій «секретній» ванній кімнаті цілком логічними будуть предмети округлі, м’яких форм, з матовими поверхнями, можливо не нейтрально білі, а теплих відтінків, пастельних, без різких хроматичних контрастів.

       Саме такі тенденції можна було спостерігати  на недавній болонській виставці.

       Якщо говорити про естетику змішувачів, то блискучі опорядження замінили сатиновані, а геометрія кутів все частіше витісняється округлими лініями. Цього року виробники запропонували широку гаму відтінків хрому: від жовтих до рожевих і лілових. Помітне деяке повернення до смаків 90-х, з чорному, частіше в матовій версії, опорядженні. Але головними нововведеннями тут все частіше виявляються не естетичні, а саме технологічні, що допомагають економити воду, зберігаючи цей безцінний ресурс для планети.

      Говорячи про опорядження, можна відзначити зрослу пропозицію матових, сатинованих поверхонь, на відміну від минулого року, коли ще домінували блискучі. Класичні лінії теж мають право на життя: в переглянутому й оновленому варіанті вони прекрасно «споживаються» на азіатських ринках, передусім у Китаї та Індії, для яких такі серії часто й розробляються. Отож глобалізація ще не зовсім придушила класику домінуючим лаконізмом форм, який звичніше сприймається передусім в Європі й Сполучених Штатах, але не в азіатських країнах. Для них багато брендів запропонували колекції «золотої середини» - натхненні лініями 30-40 років минулого століття.

       «Свято мармуру» в кахелі проявилося і в сантехнічних приладах.  Наприклад, відомий бренд «Globo» запропонував цілу серію Le Pietre і T-edge з раковинами й іншими предметами для ванної, що точно відтворюють малюнок і матеріальність натуральних мармурів, включаючи кришку донного клапана стоку. Ще одна тенденція, що намітилася як результат технологічних пошуків: раковини-консолі, які збиралися завжди з двох частин - власне умивальника і ніжки, сьогодні ж їх уміють виготовити одним блоком: естетика + гігієна.